MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg under juni 2011

Av MizzMilla - 5 juni 2011 21:31

Igår bestämde vi oss för att dra ner till Rydsgårdsfesten på idrottsplatsen... Mamma, Lasse, Marita och jag. Vi hade jätte roligt, fast musiken föll inte mig i smaken, ett band som heter Date (dansband) Men dom spelade varje fall en och annan gammal goding ;)


     

Mamma, Lasse, jag och Marita innan vi gick ner till festen.


       

Väl nere på festen, efter ett antal öl och cider blev man lite salongsberusad ;)

Eller hur mamma? Haha.


Imorse körde vi till Ystad för att köpa en pool till Mira. Lite lycklig blev hon =)

Det blev givetsvis burgare från mcdonalds som vi tog med hem. En liten picnic på gräsmattan med barnen. Milo fick lite pommes och blev arg när de var slut.   


     

Eftermiddagen spenderade vi hos Robban och Marita. Liam och Mira lekte jätte fint ihop och badade nästan hela tiden.  

Jag har äntligen fått lite solsken på kroppen och börjar bli brun =D


Nu ska jag rota fram en väska och börja packa ner kläder och allt annat man behöver för att överleva 4 dagar på Sweden rock =)


XoXo/Milla

      

Av MizzMilla - 2 juni 2011 08:46

Oj vad fort allt går, Milo är redan 6 månader och han har äntligen växt i sin systers gamla band t-shirts :D  Och där är många, och fler ska jag köpa när

jag är på Sweden rock.


          


Mira hade bara en massa svarta kläder, band tröjor och tuffa kläder när hon var yngre, men tyvärr kommer nästan alla flickor alltid in i den här ruskigt rosa prinsess-period någongång ;)

 

Här är hon idag, i en grön klänning med en massa rosa blommor på.

På promenaden stannade vi åter till på lilla torget här i byn och käkade glass.


Träningen igår var INTENSIV =) J*vligt kul och det märks att man blir starkare och mer uthållig för varje gång. Efter ikväll blir det dock ett litet uppehåll.

Instruktören ska åka till Spanien nästa vecka och jag och syster drar till

Sweden rock.


   

Men får köra lite själv hemma till nåt klipp på youtube ;D Vad hade man gjort utan youtube egentligen? Haha.


Dags att få dagen att gå!

Ha en underbar ledig dag.

XoXo/Milla

Av MizzMilla - 1 juni 2011 15:21

Jag satt och surfade runt lite på nätet i förmiddags och klickade in på http://www.songfacts.com En riktig tids-slukande sida med många roliga, intressanta, konstigt vinklade och långsökta tolkningar och fakta av olika låtar. Har ni tid kika in vet ja :D


 


XoXo/Milla







Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards