MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 2 december 2011

Av MizzMilla - 2 december 2011 15:25


Tänkte slänga upp Saxons, When doomsday comes.

Grym låt, men hjälp mig, vilken låt kommer riffen ifrån?

Jag kan inte komma på det...



Biler från Aftonbladet:


 


Satt och läste igenom galma artiklar på aftonbladet innan och kom över en artikel om Cliff Burtons bortgång, i sept var det 25 år sedan olyckan i Dörarp. Jag blev lite upprörd/förbannad på en man vid namn Lars Petrov som skrivit en kommentar till artiklen där det stod följande:


 


Jag kan inte mer än hålla med Daniel Eriksson som gav svar på tal.

Varför i helvete skulle vi "unga" inte vara välkomna där?! Inskränkt jävla låtsasrocker!


XoXo/Milla





Av MizzMilla - 2 december 2011 15:09

Kl tio imorse satt jag nervös i tandläkarens väntrum, jag viste vad som väntade... En tand skulle dras ut och det innebar bedövning. Och jag hatar bedövning. Jag brukar aldrig ta bedövning vid mindre ingrepp, men idag behövdes det. Den här bedövningsvätskan rann även ner lite smått i halsen så jag fick lite svårt för att svälja. Obehagligt. Men efter 30 sek så var tanden ute. Vilken lättnad då den inte har vart bra sen jag rotfyllde den för cirka 1 år sedan. Har dock lite problem fortfarande då det inte vill sluta blöda. Men det tar väl tid innan det läker...


Imorgon är det kalasdags igen, denna gång för min sida av släkten. Det ska bli trevligt att samla alla och käka lite gott och mysa ihop. Så denna eftermiddag har jag spenderat åt smörgåstårtorna. Alla röror är färdiga, borden är dukade och allt är inhandlat. Så imorgon återstår bara lite städning och undanplockning.  


Tänkte slänga upp lite bilder från julshowen vi var på i söndags på Burlövcenter. Happy feets dansskola som arrangerade det. Det var jätte bra och både Mira och Milo stormtrivdes.

  



Vill bara påminna om hockeyn ikväll på viasat, Bofors tar emot Malmö =) Hoppas på en bra match med Malmövinst!


XoXo/Milla



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards