MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av MizzMilla - 31 juli 2011 23:50

Men oj vad tiden går snabbt när gubben har semester. Allt går i ett och bloggen får därför lida ;) Vi har hunnit massor på bara en vecka. Ett bröllop, ett release-party, en heldag på Tosselilla och renoverat ett rum i huset.


Lite bilder från bröllopet mellan Sandra och Anders kommer här:

Slänger upp några redigerade bilder om några dagar =)


               

  

   


Dagen på Tosselilla var krävande. Det var varmt, klibbigt och tempot mellan alla aktiviteter var högt =) Men alla inblandade hade trevligt, speciellt barnen.


             

         Milo fick inte ut mycket av dagen på Tosse ;) Han sov hårt i vagnen nästan hela dagen. Han har även fått 2 tänder :D Dom poppade upp samma dag med bara några timmars mellanrum.


Imorgon ska jag och Robin besöka Cliff Burtons minnessten i Dörarp. Kommer lägga upp lite mer bilder imorgon. Även bilderna från release-partyt kommer att slängas upp =) Bilder som är tagna med min nya "kompakt systemkamera" Då Milo lyckades dra min kamera i golvet på bröllopet.


Nu ska jag inte svamla på för mycket, jag är rent för trött för det just nu.

Hoppas att alla har haft en toppen vecka trots allt regn.


XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards