MizzMilla, nothing else matters

Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

Har ni fest eller?!

Av MizzMilla - 17 juli 2011 22:54

Oj vilket kalas det blev =) En mycket lyckad fest för Mira och barnen hade kul och höll igång precis hela kvällen. Jag tänker inte skriva så mycket om den utan jag laddar upp ett par bilder istället, en bild säger med än 1000 ord sägs det ju ;) Gissa vad hon fick i present?! Jo, en massa Hello Kitty saker och en massa utklädnadsklänningar. Lycklig flicka. Hon fick även ett "Trassel" puzzel på 104 bitar, jag trodde det skulle vara i svåraste laget men med lite hjälp av mig la hon det på 30 minuter =)


           Visst är hon fin i sin spanska klänning?! :D Och med håret i en fin festfrisyr.


Här kommer lite blandade bilder från kalaset.


                     

       



Morgonen idag ägnades åt en massa städning ;D Sen fick Mira åka till

Tindra och leka och kom inte hem förrän vid 18 tiden. Min stora tjej

som klarar sig utan mamma så länge, hehe.

Medans Mira var och lekte var jag och syster på Ikea (ett tråkigt måste ibland)

Vi lyckades även ta en tur in på XXXL Lutz. Måste säga att den affären är lite småtrevlig =) En massa småplock och MÅNGA fina tavlor.


Under kvällen fick vi gäster igen, Marielle med familj dök upp med lite

presenter till barnen. Passade bra eftersom vi hade mängder med mat över och

har fortfarande massor kvar. Trevlig att prata ikapp lite igen. Så det blev

ett minikalas till idag till Miras stor förtjusning ;)


Morgondagen kommer vara ganska lugn, har planerat en mysdag med barnen.

Lite bad, lite film, några sagor och kanske lite bakning.

Sen på kvällen är det min tur att mysa, ska åka till Malmö och få massage hos

Annmari. Jag var där förra måndagen och hon lyckades trycka bort alla mina knutor (till sklillnad från så många andra som försökt)

Så jag har inte haft ont i varken nacke, axlar eller huvud på en hel vecka.


Btw, om Tommy eller Kinna läser detta, kan ni lägga in länken till Dayview i

en kommentar då jag har råkat göra en massradering av mina medelnaden på mitt

i-phoneskrot :D:D


XoXo/Milla





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MizzMilla - 11 juni 2012 15:12

Jag råkar ha en biljett kvar till Nickelback i globen, ståplats! Köptes dyrt och säljes för samma pris :( Så 950 kr så är den din!     XoXo/Milla ...

Av MizzMilla - 13 april 2012 17:15

Nej, nu ger jag upp detta med bloggen. Som alla märkt har jag förlorat min känsla för bloggen. Jag kommer låta den vara kvar, men jag kan inte säga när jag är tillbaka. För tiden räcker helt inte till längre, heltidsarbete, två barn, träning och ett ...

Av MizzMilla - 18 mars 2012 21:05

Oj oj oj vad jag har missat att uppdatera er... Men så är det nu när man börjar arbeta igen efter mammaledigheten. Tiden räcker inte riktigt till. Såg att appen till bloggplatsen ÄNTLIGEN ska dyka upp. Känns som om uppdateringen kommer bli bättre då ...

Av MizzMilla - 23 februari 2012 21:05

Här kommer det ni alla väntat på... Bilder från Rammsteins konsert i Köpenhamn i tisdags. Jag tänker inte skriva mycket om denna show, mer än att den hade ALLT en konsert ska ha, vilket är: Skickliga musiker Mycket pyroteknik (dock inte lika myc...

Av MizzMilla - 21 februari 2012 14:32

Då lämnar snart jag och sambon Skåneland och beger oss till Köpenhamn för att se Rammstein =) Måste tacka mormor för att hon ställer upp och passa barnen här hemma ikväll fast de är kinkiga och förkylda.   Inskolningen för Milo började idag, allt...

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards