MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av MizzMilla - 7 oktober 2011 09:36

Efter ett par dagar då det känts ganska bra var det idag tungt att lämna sängen... Antagligen för att man vet vad som väntar. Idag är det begravning, kl 14 i Malmö. Det kommer bli jobbigt, fruktansvärt jobbigt. Men efter idag får man försöka blicka lite framåt. Enligt obduktionsrapporten dog hon av förkalkade kärl som resulterade i en propp. Hur är det möjligt på en människa som var 42 år, som inte rökte och var fullt frisk och i bra form?! Det får en att inse att det kan hända vem som helst när som helst...


Igår började jag på en liten filmlista med några bra filmer som man kan vända sig till när höstrusket väl kommer, för vädret igår var absolut ingen höjdare. Jag hoppas jag hinner publicera den ikväll.


Nej dags att göra vid sig lite och vakna till och ta en första kopp.


Och en sak. Till alla er så kallade "wanna be Kissies" och annat löst folk. Gör er inte besväret att skriva kommentarer, för NEJ jag kommer ALDRIG att länka din blogg, jag kommer aldrig att publicera din kommentar och jag kommer ALDRIG att vara med i din tävling...

Tydligt nog?!

 

XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards