MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av MizzMilla - 18 oktober 2011 22:23

I lördags var det öppethus på Oasen i Trelleborg, där fick man testa på massor av olika träningsformer. Bodycombat, bodypump, bodyattack, zumba och så klart kangoojumps och många fler. Kommer dock inte ihåg alla. Det var en trevlig dag med massor av träning och bra uppslutning på kangoojumpsen =) Här kommer lite bilder, givetvis är jag och Kinna med på MÅNGA eftersom vi blev tvingade att stå långt fram. Vi står långt fram till höger. Det är jag i helsvart med Ironmaiden på tröjan och det är Kinna i rosa tröja och svarta byxor. Det finns även ett videoklipp från detta pass filmat från samma vinkel som bilderna är tagna och det innebär att jag är med hela tiden. Haha. Tappar bort mig i koregrafin vid ett par tillfälle ;) Men det är sånt man får bjuda på. Jag kommer inte åt klipper eftersom det ligger på facebook. Jag hade dock inte länkat det här ändå.

Vi passade även på att testa på ett pass bodycombat, ruskigt kul men inte så jobbigt som jag trodde. Kan iofs vara för att jag inte gjorde övningarna på rätt sätt. Hehe.

                 

På fredag kl 17 startar Kangoojumpsen på riktigt i Trelleborg. Jag och Kinna ska faktiskt köra dit och ta ett pass =)


Ska kanske bjuda på några bilder från förra veckans Kangoo, vi hade pyjamasparty och hoppade omkring i jamaser. Mira följde också med, hon hade sitt söta Rapunzelnattlinne på sig. Jag och Kinna fick nöja oss med Snobben.

   


Söndagen spenderades i Malmö där vi hjälpte Benny fälla ett halvt träd. Pågarna jobbade på bra medans jag och barnen promenixade en del i området. Vädret var underbart och solen sken med full styrka, eller ja, så fullt som den kan nu på höstkanten.

         


   


Med fina höstdagar kommer fina solnedgångar =)

     


Måste erkänna att jag är helt slut i kroppen, det har blivit många, många promenader denna helg och vecka och många träningspass. Så imorgon blir det en vilodag. Mif möter södertälje kl 19.00 och då ska jag sitta bänkad vid tv:n.


Take care!


XoXo/Milla




Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards