MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av MizzMilla - 24 oktober 2011 20:33

Jaha, då har några band blivit släppta till Sweden Rock nästa år. Jag som sa förra året att jag ALDRIG skulle sätta min fot där igen får nog snällt ta det tillbaka. Själva Mötley Crüe ska spela där. Det tråkiga är att spelschemat kommer så pass sent att man knappast får tag på några 1-dags biljetter. Jag vågar inte heller beställa någon 4-dagars biljett eftersom jag inte vet vad jag kommer att arbeta med efter mammaledigheten. Lite tråkigt att beställa biljett och sen inte få ledigt.


 



XoXo/Milla

Av MizzMilla - 24 oktober 2011 10:23

     


Matchen mot Södertälje förra veckan var en speciell match. För första gången någonsin spelade ett svenskt hockeylag en match för cancerfonden. I rosa klev alla spelarna in på isen och tog även hem vinsten. Tröjorna har auktionerats ut och alla intäkter kommer gå till cancerfonden. Auktionen avslutades igår. Ska bli spännande att se hur mycket pengar det blev till slut. I fredags (tror jag det var) låg buden på cirka 68.000 kr.


Vi hade även lite hockeykväll här hemma i lördags då Mif mötte Borås och vann med 4-2. Men segern satt lite väl långt inne. Ganska dålig match då mif har en tendens att sjunka till motståndarens nivå. De drog även på sig en massa onödiga utvisningar. Men vi hade trevligt ändå, trevlig sällskap och god pizza.

Några av oss avslutade kvällen med en utgång i Ystad. Men herregud vad tråkigt det var. Får några år sedan var vi ett gäng som besökte Pc i ystad cirka en gång i månaden och vi hade alltid roligt där. I lördags besökte vi Pc för första gången på länge. Ny ägare, inträde?!, priserna hade gått upp, folkmängden minskat, dålig DJ och personalen i baren kunde inte blanda drinkar. Från att vara knökfullt till cirka 40 personer i lördags. Hehe. ILLA. Vi sa till dom vad vi tyckte och tänkte och mamma avslutade med att säga att det var absolut sista gången dom såg oss där.... Så nu har vi ingenstans att ta vägen. Antar att det får bli Malmö nästa gång.


             

I fredags var jag, Kinna och ungarna på Bo Ohlsson. Vi inhandlade lite kläder till Kangoo Jumpsen den 1 nov då vi ska ha halloweenkväll på träningen =) Vi ska hoppa utklädda och ha en massa tända ljus.

Tomteavdelningen var redan uppsatt där. Lite chockade blev vi när tomtarna stod och sjöng Hardrock Hallelulja med Lordi. Jag kan tycka att det är lite tidigt med tomtar mitt i oktober.

 

Nej, dags att käka lite lunch sen bär det av till BVC där Milo ska vägas och mätas.


XoXo/Milla


Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards