MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 7 april 2011

Av MizzMilla - 7 april 2011 13:35

STORMVARNING HÄR :D

Det blåser så in i h*lvete här... Och värre ska det bli
ikväll sägs det. Miras trädgårdsmöbler blåser runt på gräsmattan

som om dom inte vägde någonting.

Mysigt på ett sätt (när man sitter inomhus) men lite tråkigt ändå nu när solen
väl skiner =)


Idag har jag vart barnfri, så jävla underbart. Men vad ska man göra

när man inte har barnen hemma. Jo, STÄDA. Och ha musiken på

högsta volym. Det har jag saknat mycket. Så idag har kvarteret här fått

lyssna på en massa Edguy och Iron Maiden.

Här är just nu så j*vla rent och skinande och luktar gott.


I tisdags var jag hos tatueraren igen. Jag gjorde en till på samma arm och

syrran fick sin gjord :)


     

Syrran blir tatuerad :D Hon pep knappt alls *dutti tös*

Mig ser ni i speglen till vänster. Hehe.


Här kommer lite random bilder på ungarna från utflykten i skogen.

   

   

Milo råkade hamna på fel håll, har dock inte tid att fixa till det just nu!


Nej dags för en dusch sen ska jag hämta mina barn!

XoXo/Milla 


Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards