MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 28 april 2011

Av MizzMilla - 28 april 2011 23:05

Ja, avlider på ett bra sätt då alltså. Hehe. Jag har precis klarat av en 30 minuters joggingtur på mina kangoo-kängor. Vanlig jogging är bra träning, men detta är 3 gånger så jobbigt. Vilken hastighet man kommer upp i :D Wonderful, hehe.

Ett par bilar som saktade in och tittade så ögonen höll på att ploppa ur skallen. Ser nog ganska dumt ut när man kommer hoppandes/springandes.


   I love my boots :D


Min mamma sa något till mig förra veckan.


"1 sekund på tungan och resten av livet på höfterna"

Tänk på det töser när ni stoppar munnen full med choklad eller annat gott!


Nu ska jag duscha för att sedan stupa i säng.


XoXo/Milla



Av MizzMilla - 28 april 2011 19:00

Grabben växer fort... 5 månader gammal och har redan fått lite kläm på hur man använder sin gåstol =) Han tar sig fram, även om han kankse inte vet hur han gör än. Haha.


Ganska otroligt att man kan få en tös med ljust hår och riktigt bruna ögon och en påg med mörkt hår och klarblå ögon.


    

                                   Sötaste syskonen någonsin ;)


Miras allergi är lite bättre just för tillfälligt. Men det har vart

ett par jobbiga nätter. Pga sin björkpollen allergi har hennes ögon

vart helt igen svullna och rinnande. Hon har även andats tungt och konstigt. 

Jag har knappt vågat sova om nätterna.

Men nu är det bättre så jag hoppas på eb god natts sömn :D


XoXo/Milla





Av MizzMilla - 28 april 2011 16:01

Yes, idag kom leveransen med våra Kangoo-kängor. Så ikväll blir det en joggingtur och sen öva lite på alla moves ;)



Är det någon som vill testa denna roliga träningsform gå in på http://www.hoppar.se


XoXo/Milla

Av MizzMilla - 28 april 2011 12:24

Imorse vaknade jag av ett j*ävla oväsen utanför fönstret (har sovrum på andra våningen) Jag reser mig lite yrvaket upp och får se 2 duvor sätta på varann... Inte nog med att deras "ho ho, ho ho, ho ho" är irriterande nog när de sitter på taket, utan nu ska man behöva ha kåta duvor på fönsterbläcket också *muttrar*

Men lite tur i oturen att de väckte mig eftersom jag råkat försova mig ganska kraftigt. Dock inget trevligt sätt att vakna på...   


 


XoXo/Milla



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards