MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 13 april 2011

Av MizzMilla - 13 april 2011 09:49

Nu har tatueringarna nästan läkt, lite ruvor finns kvar dock, men här kommer lite bilder... Alla utom en är gjorda på frihand.


       


Sen har vi den gamla på vaden... "sick & destroy" är gjord efter Metallica konserten i maj för några år sedan i Stockholm, hehe. Det är taget direkt från

t-shirten man fick där. För er som inte vet ska det egentligen vara

"seek & destroy" Men eftersom James (sångaren) blev magsjuk precis innan konserten fick dom ställa in och konserten blev av ett par månader senare.


 


Ikväll startar Kangoo Jumps i Skurup :) Det ska bli väldigt spännande och skönt att äntligen komma igång.

 


Nu ska jag ta och vila mig en stund på soffan, fast jag har fått sova ordentligt inatt vaknade jag helt utmattad och orkade knappt lämna sängen. Nu går jag runt som en zombie och bara gäspar. Skumt...


XoXo/Milla


  

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards