MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av MizzMilla - 6 maj 2011 20:55

Fredagsmorgon och solen lyser, underbart! Men mitt humör ändras snabbt när en viss person ringer... Hur kan ett ända telesamtal förstöra en hel dag? Det samtalet förföljde mig ända fram tills jag fått tag i vår jurist på eftermiddagen. Kan inte bara bodelningen och arvs-skiftet snart vara över så man kan försöka lägga allt bakom sig och få sörja i fred.


Ang mitt ärende till systemet som jag nämnde i förra inlägget så har allt löst sig. Jag fick snällt be min mamma att följa med mig och "köpa ut" Hehe. Så mina Motörhead-vin står nu fint ovanpå mitt vitrinskåp med mina jubileumsflaskor =)

När jag fått hämtat ut vinet körde vi till Benny och Annmari och gav dom en flaska, dom blev glada. Där stannade vi på en kopp kaffe innan vi gav oss iväg till en secondhand butik. Där köpte jag ett par böcker :D Wonderful!

 


Efter Malmöturen stannade vi till hos Marie och Pierre och gav en flaska till dom. Där passade vi på att fika med muffins och lite Cola i solen på deras trädeck :D Jätte mysigt. Ungarna fick leka av sig en stund med. Vilket ös det är på töserna när de ses. Inte en lugn sekund.


       

Miras poser är bara för coola :P


     

Min Milo sitter själv :D En sån duktig kille!

Här myser han på trädecket hos Marie.


Nu ikväll blev det grillning med mamma & Lasse.

Mmm, bbq pommesquare och grillskiva *mums*

     



Nu ska jag återgå till hockeyn :D

Go SWEDEN!

3-0 just nu =)


XoXo/Milla




Av MizzMilla - 6 maj 2011 11:14

Har vart på systemet idag och försökt hämta ut mina motörhead-vin. Som ni alla vet har jag råkat missplacera min plånbok någonstans och är därför av med mitt körkort. Jag kommer in med 2 ungar och går fram till kassörskan, gissa vad hon säger.

Systemtanten -Legitimation!!?

Jag- Va? Du skojar?

Systemtanten- Nej, legitimation.

Jag- Jag är faktiskt 26 år gammal och har råkat bli av med min plånbok.

Systemtanten- Då får du åka hem och leta först.


*GAAAARRHHHHHH* Panik på tantan... Men jag har bett mamma att följa med mig dit så får hon "köpa ut till mig" ;)


  

XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards