MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av MizzMilla - 18 maj 2011 15:28

Eller, ny/gammal frisyr kan man kanske kalla det. Jag körde på tuppkammen igen =) Men tog bara lite på topparna i övrigt då jag ska spara och ha det långt sen igen.

Här kommer 1 bilde, visar dock inte hela frisyren. Har bland annat lite sidecut på vänster sidad där det endast är några millimeter långt =)


          


Nu ska jag mata barnen för att sedan ge oss iväg till bibblan och låna lite nya böcker. 


XoXo/Milla   

Av MizzMilla - 18 maj 2011 08:32

Vädret är lite bättre idag =) Lite moln och lite sol, hoppas det nu går det går på rätt håll så man kan vara ute och njuta i solen igen.


Tänkte bara berätta om en dröm jag hade inatt. Eller inte om drömmen i sig och inga detaljer nämnda. Men inatt hade jag en underbar j*vla dröm, önskar att man aldrig hade behövt vakna igen. Den hade allt, romantik, spänning, mys, sex och mysterier.... Fan att Milo skulle väcka en, hehe.


Nej nu ska jag lämna Mira på dagis för att sedan åka hem och ta en dusch. Sen bär det av till Salong Elegans.


XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards