MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av MizzMilla - 23 maj 2011 23:05

I lördags hade vi invigning av baren i garaget =) Vi blev till slut 15 personer. En toppen kväll med nära och kära och med en massa goda drinkar. Det spelades kubb, fotboll och dart. Jag var bara med på det sist nämnda. Finns det något som är tråkigare än kubb? Jag ser inte meningen med att kasta en pinne på en annan pinne :P Vi bestämde även med Pierre & Marie att vi alla skulle åka och se Motörhead i Göteborg i december och slagga på hotell och det kan lätt bli lite trevligt med 3 par utan barn :D Lär ju bli pub-runda efter konserten, hehe. Jag lyckades varje fall klicka 155 bilder med min lilla kamera i lördags. Här kommer några väl valda bilder.


Gästerna

Vi fick en skylt till baren =)  

 Mamma testar minin ;)   

 Syrran likaså, hon klarade det snäppet bättre, hehe. 

 Jag & Benny  

Ett tag var det trångt i baren ;) 

Töserna var flitiga besökare och beställde alkofritt ;) 

 Rikky, jag, Ronny & Benny  

 Jag & Rikky  

Töserna körde slut på batteriet i hummern 

Malin, jag, mamma & Lasse 

 Jag, mamma & Malin 

 Pierre & Marie

  Bartendern Robin


Söndagen spenderades i skogen hos Peter. Underbart!!! Härligt väder, nästan hela tiden varje fall. Vi satt i trädgården och mös och grillade lite. Takida fick också följa med, hon stomtrivs där och fick springa lös =) Vi hann nästan precis äta färdigt till åskan kom, riktigt härligt med alla blixtrar som spred sig över himlen.

Det tråkiga var att sitta där och ha det trevligt när polishelikoptern cirkulerade ovanför hela tiden. 2 män som saknas efter en fisketur i sjön intill. 2 män som det visade sig att vi kände lite smått. Båten hittades tom och dom går inte att hitta någonstans. Artiklen hittar ni här.


 Molnen och åskan dök upp från ingenstans


 Mira & Takida sprang runt som galningar =)   


Takida & Malin 


 Mira & Takida  


Mira & Milo myser på filten 

  

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg var vi ett par stycken som var och tittade på en fastighet i Sandåkra för cirka 1 vecka sedan. På tomten ligger en liten mindre sjö som vi alla stod och beundrade. Igår läste vi i tidningen att de hittat en död man där som legat där i länge... *rysningar* Och där stod vi och diskuterade fiskekvällar och kanske köpa en liten eka och plaska runt med. Artiklen finns här.


 Takida fick en ny leksak förra veckan, hon släpper den icke ;)


Milo


 Jag & Mira myser i trädgården


 Dagisbarnen hade uppvisning på torget här i byn förra veckan, de har haft röresle-tema i 2 veckor och lärt sig lite nya danser och visade upp dom =)


 Nu är jag trött på traktorer, husvagnar och husbilar... Trafiken stoppas upp och dom j*vlarna vinglar över 2 körfält så man inte kan komma om dom.


Usch, det har hänt mycket denna vecka och helg men jag ska inte tråka ut er med en massa detaljer.

Hoppas ni haft en toppen helg.


XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards