MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg under april 2011

Av MizzMilla - 3 april 2011 21:06

Hittade denna video i en länk jag fick från Kangoojumps teamet och detta är så klart filmat när vi var där och testade :D Så jag och syrran är med, hehe.



På söndag den 10 April är det dags för ett pröva på pass till, sen sätter det igång ordentligt 2 dagar i veckan :D Gissa om det ska bli skoj!


Måste bara berätta att mina tattoos svider så jag håller på att avlida....


XoX/Milla


Av MizzMilla - 2 april 2011 20:30

Idag har jag äntligen fått min efterlängtade tattoo :D

Eller rättare sagt 2 st. Har bara tagit bild på Eddie. Jag får ha

någon annan att ta en bild på den andra, då jag inte får till nån bra

bild i den vinklen själv.


   

Bortse från mina konstiga miner...

Ska jag bli bra på en bild får man ta typ 50 st så kanske

en el två blir bra ;)

Här är Eddie varje fall... Snart dags att fortsätta på sleeven!


XoXo/Milla



Av MizzMilla - 1 april 2011 15:59

Efter en hel vecka med en massa olika tråkigheter så mår man nu litte bättre, bara sömnen som saknas. Vad alla tråkigheter är orkar jag inte ta upp i detalj här. Det mesta handlar dock fortfarande om paps bortgång och bouppteckningen. Tråkigt att jag och Malin knappt har rätt till något alls bara för att dom gick och gifte sig 2 månader innan han dog. Det är tungt och jobbigt att få allt svart på vitt på papper. Men man kan ju hoppas att kärringen brinner i #%""#!!!%#& om några år, för samvete är något den människan saknar helt.

Jag kan inte hjälpa det, men jag är faktiskt lite arg på honom för att han gifte sig och inte hade sina papper i ordning... Sen får jag dåligt samvete för att jag känner så, men det är väl normalt.


Idag är det hela 6 år sedan jag fick mitt körkort... Ett under att jag har lyckats hålla tag i det så länge, HAHA. Har dock ett antal böter på mitt samvete.

Jag vet, lite kul att få körkortet den 1 april. Hehe, ingen trodde mig när jag berättade ;) Alla trodde det var ett april-skämt.

Någon som blivit lurad idag? Marie brukar lyckas lura mig ganska rejält men har inte hört ifrån henne än. Men antar att det kommer nått samtal eller sms snart ;)

 

Imorgon kl 10.00 är det dags att bli tatuerad :D

Wish me luck!


Ha en för jävlig helg ;)


XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards