MizzMilla, nothing else matters

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Bilder från helgen

Av MizzMilla - 11 oktober 2011 14:41

Igår hade vi hockeykväll här hos oss =) Malmö slog ut Oskarshamn ganska rejält. Men det var väl en ganska säker seger. Vi hade varje fall lite fika och kaffe. Som om man behöver kalorierna ;) Men ska träna ikväll så jag får hoppa av mig kanelbullen och gräddbullen.

Måste bara inflika om vinsten i lördags också, vi spelade en powerplay för 54kr och vann över 1500 :D Det tackar man inte nej till. Så nu har vi bestämt att vi ska spela powerplay istället för att tippa hästarna.


  Ungarna i deras Redhawks-kläder =) Ska filma Mira en dag när hon sitter och sjunger hejaramsor, det är så kärt.


   

Jag och Rikky var ute och körde lite challenger i lördags. Lämnade barnen hos mormor eftersom jag helst inte vill ta med dom. Där är rent för många hästar i bilen och tyvärr kör Rikky därefter. Jag gillar däremot att köra/åka om man kör normalt med den.


       

Vi stannade till en sväng på mc donalds i lördags, där passade Milo på att ta lite cola från min mugg. Trodde inte han skulle klara av att dricka ur sugrör, men det gick hur bra som helst.


   

Vi har hunnit med en tur till Peter också, tror det var förra helgen iofs. Där grillade vi, mös lite och tog en härligt promenad i skogen.


 Solen sken lite på oss i lördags mellan regnskurarna. Synd att jag inte hade systemkameran med mig, men det blev en halvsunkig bild med i-phonen varje fall.


    I lördagskväll blev det lite dricka hos syster och Ronny. Men var ändå hemma ganska tidigt.


   Satt och gick igenom min externahårddisk för att leta efter några bilder på paps och då hittade jag dessa härliga höstbilder på Mira när hon var liten.


Några som hört Sixx am? Om inte, så youtuba gärna. Nicki Sixx nya band. Nytt och nytt vet jag iofs inte, men nytt för mig ;)


Som vanligt när man bloggar mitt på dagen får man knappt hälften gjort, barnen behöver mig. Längtar faktiskt tills appen kommer så man kan blogga smidigt direkt från i-phonen. På tal om i-phone så har jag satt ihop en lista med appar som man bara måste ha =D Den kommer så fort tid finnes.


Take care!

XoXo/Milla







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MizzMilla - 11 juni 2012 15:12

Jag råkar ha en biljett kvar till Nickelback i globen, ståplats! Köptes dyrt och säljes för samma pris :( Så 950 kr så är den din!     XoXo/Milla ...

Av MizzMilla - 13 april 2012 17:15

Nej, nu ger jag upp detta med bloggen. Som alla märkt har jag förlorat min känsla för bloggen. Jag kommer låta den vara kvar, men jag kan inte säga när jag är tillbaka. För tiden räcker helt inte till längre, heltidsarbete, två barn, träning och ett ...

Av MizzMilla - 18 mars 2012 21:05

Oj oj oj vad jag har missat att uppdatera er... Men så är det nu när man börjar arbeta igen efter mammaledigheten. Tiden räcker inte riktigt till. Såg att appen till bloggplatsen ÄNTLIGEN ska dyka upp. Känns som om uppdateringen kommer bli bättre då ...

Av MizzMilla - 23 februari 2012 21:05

Här kommer det ni alla väntat på... Bilder från Rammsteins konsert i Köpenhamn i tisdags. Jag tänker inte skriva mycket om denna show, mer än att den hade ALLT en konsert ska ha, vilket är: Skickliga musiker Mycket pyroteknik (dock inte lika myc...

Av MizzMilla - 21 februari 2012 14:32

Då lämnar snart jag och sambon Skåneland och beger oss till Köpenhamn för att se Rammstein =) Måste tacka mormor för att hon ställer upp och passa barnen här hemma ikväll fast de är kinkiga och förkylda.   Inskolningen för Milo började idag, allt...

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards