MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 2 november 2011

Av MizzMilla - 2 november 2011 21:57


Katastrof match och katastrof domare!



Fördjävliga domarbeslut som resulterade i en vinst till RÖGLE?! Jävla skit...

Sen att Malmö kanske inte spelade superbra, men 2-4 skulle det absolut inte slutat.

Tröttande med kassa domare som kan förstöra en hel match på en period. 


XoXo/Milla    


Av MizzMilla - 2 november 2011 11:01

Nu sitter jag här och är sådär lagom nervös, för kl 13 ska jag på en så kallad arbetsintevju. Typiskt att man börjar bli sjuk också. 1,5 grads feber och jag känner hur resten av sjukdomen ligger i bakgrunden hela tiden, känner mig trött och har så där halvont i hela kroppen. Men fram tills arbetsintervjun är slut får man bita ihop knapra lite ipren och se glad ut. Sen kanske man kan köra hem och rasa i soffan.


Ännu mer typiskt är att det är konsertdags på fredag, men jag bara väntade på någon sjukdom skulle bryta ut, eftersom jag under de senaste 15 konserterna alltid lyckats bli sjuk ett par dagar innan konserterna äger rum.

På fredag är det dags för Hardcore Superstar på Kb =) Även om jag är frisk eller inte. Beer kanske hjälper mot räliga förkylningar? ;) Undrar om bartendern hade blivit chockad om gled fram till baren och beställde te med honung i?

 


På tal om musik, så fick jag ett nytt vin av Robin för någon vecka sen =)

 

Har fått nys om att det ska finnas ett AC/DC vin också, ska sätta mig och googla lite på detta sen.



Leo mailade över lite fler bilder från Halloweenpasset igår. Hehe. Man får bjuda på sig själv ibland.

                    

Kom även över lite andra bilder från ett annat träningspass på Alexandras Facebooksida.

    


Milo har fått för sig att han ska sova middag hos Takida. Han går fram till henne och säger något i stil med "ttaatttaaaa" Hunden ser livrädd ut och börjar vrida och vända på sig och tittar på mig med ögon stora som tallrikar. Sen går han fram klappar på henne och lägger sig ner bredvid och gosar in sig. Ser så mysigt ut.

 


   

Något som är mindre mysigt är vädret, så här har det nästan sett ut i 5 dagar nu. Det är så tröttande att inte få något riktigt dagsljus. Är man inte deprimerad så blir man det.


Nej dags att duscha och göra vid sig lite.

Wish me luck!


XoXo/Milla


Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards