MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 7 november 2011

Av MizzMilla - 7 november 2011 22:17

Hardcore superstar gjorde i vanlig ordning en toppenspelning. Glada och peppade gick de upp på scen och körde sitt race. Publiken var med från början till slut. Detta var nog fjärde gången jag såg bandet lira, illa när man börjar tappa räkningen, hehe.


Setlisten ifrån i lördags på Kb var följande:

Kick On The Upperclass
Bag On Your Head
Last Forever
She's Offbeat
We Don't Celebrats Sundays
Hateful
Wild Boys
My Good Reputation
Cry Your Eyes Out
Simple Man
Blood On Me
Standin' On The Verge

Still I'm Glad
Sadistic Girls
Last Call For Alcohol
Moonshine


Ett stort minus var dock att de avslutade med Moonshine, precis som på Sweden rock och Malmö festivalen. Jag tycker den låten har blivit förbannat uttjatad. Lite besviken blev jag också över att dem inte spelade We dont need a cure. Det hade var förbannat kul att höra den låten live. Måste säga att jag även saknade Dreamning in a casket :P Men nu ska man inte sitta här och klaga, det kommer fler spelningar!


Klickade i vanlig ordningen en jävla massa bilder ;)

                             

     

       


Vi missade första förbandet, men kom lagom till Avatar gick på scenen. Är inte så förtjust i deathmetal, om det nu är det dem lirar. Men med min MEGA huvudvärk blev det ännu värre. Annars kanske jag hade uppskattat det. Bandet lyckades varje fall få igång publiken =)  

         


Någon som vill gå på Pain på onsdag Lund? Lite olyckligt att jag sitter med en biljett över?!!


XoXo/Milla



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards