MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 24 november 2011

MIF

Av MizzMilla - 24 november 2011 21:56

Efter två väldigt dryga perioder kom Mif(fo) till skott... 3-1 mot Borås. Men det satt långt inne (som vanligt) Hehe.

Vår lilla vinstpott gick ut idag. När matcherna visas på tv samlas vi här hemma och har hockeykväll och då spelar

vi på resultatet. 20 kr per resultat, sen får man lägga så många man vill.

Rikky och Benny lyckades båda två lägga rätt resultat (igen) 650kr var blev det. Inte illa.


 

Imorgon ska jag planera lite inför Milos kalas. För på lördag blir det fest för Rikkys sida av släkten.

Min lilla gosse fyller ju 1 år imorgon =) Stor grabb nu. Sen tror jag att Marielle tittar förbi på en fika också.

Skulle behöva köra en sväng in till Ystad och Ö&B också, men då får Marielle snällt följa med.


 

Känns inte som ett år sedan grabben var så här liten... Och i januari börjar han på dagis. Man kan inte säga det

ofta nog, fan vad tiden går fort.


Nej dags att ta lite Cocilliana eller vad fan nu hostmedicinen heter, får jag tänker inte

ligga och hosta en hel natt till.


Sleep tight folks!


XoXo/Milla



Av MizzMilla - 24 november 2011 11:53

Jodå, ett par minuter över nio blev jag stolt ägare till 3st Golden circle biljetter till Black Sabbath i Malmö :D


 


Inte ofta man lyckas få tag på biljetter direkt från eventim eller ticnet. Men denna gången hade jag tur =)

Mest för nyfikhetens skull surfade jag runt på lite olika biljettsajter, som tillexempel biljett24.

Det är fan inte försvarbart att de ska få lägga ut biljetterna innan eventim och dessutom sälja dom 600-700

spänn dyrare. Jag hade inte haft något emot att betala mer om pengarna gick till artisterna. Men så

är ju inte fallet med dessa jävla biljettföretag. Jävla ockrare.

Av MizzMilla - 24 november 2011 08:25

Nu sitter man här och väntar på att klockan ska bli nio... Tiden släpar sig fram. Black Sabbath har biljettsläpp prick kl 09.00 Men med tanke på att biljettsidan redan börjar bli seg och överbelastad så kan man ju undra hur stor chans det är att man verkligen får tag på biljetter.


I´ll let you know...


XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards