MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 15 november 2011

Av MizzMilla - 15 november 2011 12:03

Imorgon smäller det, då är det dags för arbetsintervjun... 9.30 ska jag infinna mig på deras kontor. Där ska 4-5 pers sitta och fråga ut mig ;) Jag är så nervös att jag till och med gnagat ner mina naglar. Illa. Hehe. Jag kommer nog inte kunna sova mycket inatt, så jag ska vila mig med Milo nu en stund i eftermiddag tänkte jag.


Under senaste veckan har jag fixat lite med Milos rum... Har målat en vägg blå, köpt lite nya möbler och tvingat mamma att sy gardiner.

Så här ser det ut just för tillfälligt. Men det ska fixas lite till. Ska sättas upp lister och inhandla lite boxar till hans resternade leksaker.  


       

         


Nu ska jag och Milo ta ett bad =)


Ha en förjävlig dag, så skriver jag mer imorrn efter intervjun ;) Wish me luck!


XoXo/Milla

Av MizzMilla - 15 november 2011 10:34

Jag hade precis skrivit ett långt inlägg om konserterna i onsdags, så startar internet explorer som sig, och det innebär att allt jag skrivit försvann. Så nu börjar vi om på ny kula… Denna gång blir det dock inte lika långt eftersom jag nu har lite tidspress. Så nu skalar vi bort allt svammel och kör på den viktigaste infon.


Förbandet, Raubtier gjorde hela kvällen. De gjorde en super spelning och faktum är att säkert 70 % av publiken var där för deras skull. Spelningen i onsdags var mycket bättre än den de gjorde på Sweden rock mitt på ljusa förmiddagen i somras. Kanske är det så att de flesta spelningar gör sig bättre i en gammal och mörk lokal. Publikstödet var enormt, aldrig förr har jag sett så mycket folk hoppa en hel konsert igenom.



 

 


Pain däremot, nja… Inte så bra som jag trodde att de skulle vara. Jag kom på efter ett par låtar att jag inte riktigt gillar deras musik. Jag har lyssnat väldigt mycket på detta band förr, men kanske jag har växt ifrån deras musik. Endast två låtar de spelade tilltalade mig. Och båda låtarna kom från deras tidigare skivor. Skönsång kan man inte heller kalla det. Det lät tyvärr väldigt surt i många av låtarna och i vissa låtar spelade de ganska otajt också.


 


 


XoXo/Milla         



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards