MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 2 december 2010

Av MizzMilla - 2 december 2010 19:47

Jag har vart ute och skottat säkert 7 gånger under eftermiddagen och kvällen men det börjar kännas ganska hopplöst. Vart enda gång man går ut ligger det lika mycket snö igen. I förra inlägget skrev jag att jag tyckte det var ganska mysigt med all snö, men nu börjar jag faktiskt att tröttna. Det har fan snöat konstant hela dagen och det verkar inte finnas något slut på det.

Jag som vill ut och promenera en massa med vagnen, men der går ju inte att komma fram, sen är det kanske inte så bra för lilla Milo att vara ute i detta väder heller med så många minus.


Klickade lite bilder ute i trädgården, eller det som är kvar av den varje fall. Hehe.


    

Bilder tagna från badrums fönsterna i eftermiddags...


      

Lite bilder från trädgården nu ikväll... Volvon kördes med bara för två timmar sen.


    

En ganska stor vall framför den ena garageporten, tur att det inte står någon bil där inne, hehe.


  

Min lilla Milo blev 1 vecka idag btw =)


Nu ska jag vila en stund innan det är dags för skottning igen *pust*


XoXo/Milla





Av MizzMilla - 2 december 2010 14:02

Jag har precis kommit in efter 30 minuters snöskottning... Då har jag bara tagit trappan och skottat fram en liten gång fram till grinden, ändå får jag snart ge mig ut igen. Det snöar så in i helvete här.

 

      

 

Det måste ha kommit ett antal decimetrar med snö redan... När jag skulle lämna Mira på dagis hade de slagit ihop alla avdelningar eftersom knappt hälften av personalstyrkan hade kunnat ta sig dit, iofs var det även många barn som var insnöade. Lite mysigt på ett sätt, varje fall för mig som inte behöver ge mig ut, värre för alla dom som jobbar.

 

Här kommer lite bilder på bebis och Mira =)

 

 Dom små liven somnade snabbt efter maten igår =)

 Lite mys innan middagsluren

 Milo är en riktig trött bebis, han bara sover och sover =)     

 *gäsp*

 

Nej får väl ge mig ut och skotta fram trappan igen, hehe :D 

XoXo/Milla 

 

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards