MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 21 december 2010

Av MizzMilla - 21 december 2010 16:36

Igår gjorde jag mig besväret att skotta fram min lilla Fiat från snödrivorna, det tog mig cirka 1½ timme, ni kan tro att jag var trött efter det. Hehe. Jag hade inte kört med bilen sen 24 nov, ni kan tro där var snö och is på den. Men jag fick loss den och den snurrade igång på första försöket och inte ens bromsarna hade satt sig =)

 

Fiat= Kvalitet ;)


  Denna bilden är tagen i början av december, och värre såg den ut igår...

   Så här såg den ut när jag var klar...


Inatt vaknade jag vid tre tiden ungefär och tittar ut, full snöstorm och det bara VRÄKER ner (kom nog 2 dm nysnö) Rikky har inga problem att komma ut från uppfarten med sin stora cheva, jag däremot får kämpa med Fiaten. Jag skottade hela uppfarten imorse innan jag kunde köra ut på vägen och det tog mig 50 min. Men lite motion har väl ingen dött av, hehe. Helt ärligt, varför måste det komma så stora mängder med snö, det hade räckt gott och väl med 2 dm istället för 7 dm. Men aldrig kan det vara lagom. Ska försöka få undan mer snö ikväll eftersom de lovat mycket mer snö och blåst imorgon kväll *suck*

Lite bilder på snö-helvetet kommer här:

 

            


Nej dags att fixa lite käk till sambon som snart kommer hem!

XoXo/Milla



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards