MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 9 december 2010

Av MizzMilla - 9 december 2010 11:15

Ja, imorgon är det dags för begravning, även om man inte riktigt fattat att det hänt än. Det har liksom inte riktigt sjunkit in att jag aldrig mer kommer få träffa eller prata med paps någonsin igen.

När jag fick Milo för exakt två veckor sen var det två samtal jag såg fram emot att ringa, mamma och paps... Det kändes så självklart att ta fram mobilen och plocka fram paps nr och ringa, men just i det ögonblicket tänkte jag inte klart. Paps gick bort precis en vecka innan Milo föddes. Men jag visste att paps väntat och sett fram emot lilla Milo och det kändes så jävla självklart att ringa honom och berätta att han blivit morfar igen.

Men efter imorgon är det dags att blicka framåt och tänka på alla goda minne han har gett oss istället för att sörja :)


 Julen 2007

 Julen 2007

 Julen 2007

 Malins student 2007

 Sept 2010

 Mira och Paps 2007

 Paps 2008 


Igår skickade jag in Milos namnblankett till skatteverket. Han blir 2 veckor gammal idag btw =) Tiden går rent för fort. Känns som om det var igår man kom hem från BB.

Hans namn blev varje fall Benny Alf Milo Börjesson.

Benny är taget efter min morbror som alltid betytt väldigt mycket för mig.

Alf är taget efter paps. Det var egentligen meningen att han bara skulle ha ett andra namn men jag ville hedra paps på något sätt och vad är bättre än att döpa

sin son efter honom.


Nu behöver Milo mig igen, han är konstant hungrig. Hehe.

XoXo/Milla



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards