MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 17 december 2010

Av MizzMilla - 17 december 2010 20:08

Då var snön här igen... Den gamla snön hann inte ens smälta bort. Jag tar tillbaka allt jag sagt om att jag vill ha mycket snö och oväder. För nu är jag som jag sagt minst tio gånger innan denna säsong TRÖTT PÅ SNÖSKOTTNING! Det ska tydligen inte sluta snöa förrän på söndag heller. Hur ska detta sluta?

Tur man har lite kontakter varje fall ;) Har en snäll man med en stor hjullastare som kommer och tar bort snön på uppfarten. Guld värt att snöfritt där varje fall.

Lite kul att se när grannarnas miner när han kommer med lastaren och kör bort snön när de står och sliter som djur med skottningen. Hehe.


Denna vecka har annars vart ganska händelselös. Mest vart hemma omkring och tagit det lugnt, man blir lite isolerad av snön. Inget väder man ger sig ut frivilligt i med två barn i bilen.

Kan bjuda på lite bilder (Nej, inga nakna bebisbilder denna gång, jag orkar inte med alla irriterade och syrliga kommentarer)  Fast det är MIN BLOGG och jag som bestämmer innehållet så verkar folk inte ha något bättre för sig än att klaga. Tråkigt men sant...


        

Lite bilder på Milo tagna idag =)


     

Takida njuter i fulla drag av snön =) Visst är istapparna imponerande?! ;)


 

En fin och nyplogad uppfart ;) Lyx!!


    

Så här såg det ut imorse när jag var ute och körde, dock mycket värre nu...

*muttrar några väl valda svordomar*


Vi ses i snöstormen!

XoXo/Milla



     


Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards