MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 15 december 2010

Av MizzMilla - 15 december 2010 13:34

Fick ganska många och starka reaktioner på en bild jag lagt upp på lilla Milo när han badade... Många tyckte det var jätte fel att lägga upp bilder på ett naket spädbarn. Jag valde därför att ta bort den.

Men vad är det som är så hemskt med det egentligen?! Jag vet att det kan finnas så kallade nätpedofiler och det ska man ta allvarligt på, men ett litet spädbarn på 3 veckor?! Jag är inte rädd att någon ska missbruka mina bilder, antar att jag är just så blåögd och naiv och tror det bästa om alla.


Läste ett inlägg på en annan blogg där en fråga löd "varför lägger man upp en massa bilder på sina barn på bloggen?" Allt det jag skriver och alla bilder jag lägger upp, det gör jag av kärlek.

Tänk när barnen blir äldre och de får läsa och följa sina första levnadsår, dag för dag. Jag tror inte att de kommer reagera negativt på det och jag tror inte jag skrivit något i bloggen som kan skada dem i framtiden. Om man nu skulle få för sig att stänga ner bloggen så kan man alltid printa ut alla inlägg och spara eftersom jag är ganska dålig på att uppdatera deras bebisböcker.


  


XoXo/Milla





Av MizzMilla - 15 december 2010 09:32

Det blev en lång natt inatt också... Mira och Milo turades om att vara vakna och det resulterade i cirka 3 timmars sömn för mig. Undrar hur länge man överlever med så få timmar per natt?! För just nu känns det som om jag inte fungerar normalt. Mira är på dagis nu varje fall så nu ska jag försöka få Milo att somna så jag kan ta igen mig lite... Visst är det härligt att vara tvåbarnsförälder, men dock inte i alla avseende ;)

*gäsp* *gäsp*


XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards