MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 12 september 2010

Av MizzMilla - 12 september 2010 19:36

Okey, magen känns mindre än den ser ut på bilden... Blev nästan chockad när jag såg bilden. "Shit är jag såååååå stor????"   Svankar en del gör jag med, har inte tänkt på det innan jag såg det på bilden. Inte konstigt man har ont i ryggen ju...

  

Här är "lille-bror" Har fortfarande inte kommit på nåt namn! HJÄLP!!!

 

XoXo/Milla

Av MizzMilla - 12 september 2010 08:14

Igår hade vi barnfritt. Yay (sarkasm) Nog den enda barnfria dagen då vi inte gjorde något vettigt, mer än gick varann på nerverna... Så kom jag med förslaget Pers krog på kvällen, dom har underbar fondue. Men nej, då skulle han supa stället. Så det slutade med att jag körde ner till Syster och käkade Pizza och hämtade hem Mira.

Jag vet bilden på magen har inte kommit upp men den är tagen varje fall...

Den trillar upp någon gång under dagen.

 

Nu ska jag och Mira roa oss lite. Blir nog någon lekplats och en promenad ner till lilla skogen. Det är ju fint väder än så länge = )

 

XoXo/Milla

 

  

Mira i sina meckar kläder, hon har till och med fått t-shirt med

företagstrycket på ryggen =)

 

 

 

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards