MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 29 september 2010

Av MizzMilla - 29 september 2010 12:22

Medans jag satt här och kollade på Fringe för en stund sedan kom jag till att tänka den så kallade "BB-väskan" Vad i helvete packar man ner i den förutom blöjor och kläder... Det är trots allt över 3 år sedan jag packade den sist. Vad jag kan komma ihåg så var det en massa som glömdes bort ändå.

Finns det någon snäll själ där ute som har tips på vad som är bra att ha med sig?! Jag har hittade en bra lista på pampers, men det är säkert mer än det som behövs... Så hjälp mottages tacksamt =)

Kankse lite tidigt ute då det är 7 veckor kvar men, man vet aldrig vad som händer.


På tal om Fringe så har jag lyckats få tag i säsong 2 =) Missade den när 5:an visade den på tv sist. Har bara 5 avsnitt kvar nu och det är hur spännande som helst... En riktig nagelbitare! Och på tal om Fringe så släpps snart Lost boxen med sista säsongen *längtar* Stör mig att det är så många miljoner människor där ute som vet hur allt slutade när jag sitter här helt ovetandes. Man är ganska rädd för att snappa upp slutet eller andra händelser i serien eftersom så många runt omkring vet precis hur det slutar... :S


Nej nu jag putsa lite fönster (kanske) Hehe. Har man tur dyker det upp något roligare... ;) Fika nån?


XoXo/Milla


  

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards