MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 28 september 2010

Av MizzMilla - 28 september 2010 14:26

Äntligen hittade jag kläder som passade mig i smaken =) Letade i alla butiker där var och sist men inte minst kollade jag på Lindex. Inte så förtjust i den butiken annars, men måste säga att deras utbud att babykläder var bäst, där fanns något för alla :D Jag köpte bodys, 3 par svarta byxor, ovaerall, filtar, pyjamas och strumpor. Saknas lite fortfarande, men får fylla på lagret när det bär av till Ullared :)


   

Jag bara älskade dessa :) Sen har han redan fått en napp av min morbror där det står "född hårdrockare"   


Mira har vart extra "gullig" mot magen under veckan som gått och är fortfarande faktiskt =) Klappar, känner och ska lyssna hela tiden, tror att ho längtar lika mycket som jag efter lille-bror. Hehe.

  


Nu ska jag snart hämta Mira, sen ska vi vara barnvakt åt hennes kusiner ett par timmar. Kommer det inte fler inlägg idag har dom lyckats ta livet av mig. Hehe.


XoXo/Milla

Av MizzMilla - 28 september 2010 07:57

Vilken underbar morgon man haft =) Mira väcker mig en timme innan klockan ska ringa och ville mysa. Hon kryper tätt intill och har med sig sin favvo bok om Nalle puh... Ibland är det mysigt med morgonpigga barn, det gäller bara att vara utvilad själv. Hehe.


Idag tänkte jag åka till Malmö och inhandla lite saker till Lillebror, han behöver lite kläder, en overall och lite mössor och vantar kanske?! Får se vad jag hittar till honom. Tittade lite igår när jag var i Malmö med mamma, men hittade inget.... Drygt. Bara en massa konstiga och opraktiska klädesplagg. Enligt mig ska plaggen till en nyfödd vara bekväma och mysiga. Men mode-industrin håller antagligen inte med.


  

Slänger in en härlig sommarbild på Mira som jag hittade i undangömd i min telefon igår =) Mormor som tagit bilden, det

ser man på fingret som är ivägen längst ner i höger hörn. Hehe.


Nej dags för morgonduschen... Trevlig dag gott folk!

XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards