MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 27 september 2010

Av MizzMilla - 27 september 2010 11:30

  

Här kommer en liten bild på bebismagen =) Kan det inte vara dags snart?!

Lite trött på att vara klumpig nu faktiskt, men han kan gott vänta tills efter Ullared och Volbeat konserten, så i slutet av nästa vecka passar mig utmärkt ;)  


Sen jag bloggade innnan har jag hunnit vika lite tvätt, lämnat Mira på dagis, målat två fönster och fönsterkarmar och tittat på ett halv avsnitt av bones.


Dagens negativa är att min "mellanslags-tangent" har lagt av, eller börjat ge upp. Man får slå hårt som fan för att det ska fungera, tar tid att skriva nu då man glömmer bort det hela tiden.


XoXo/Milla

Av MizzMilla - 27 september 2010 08:29

Finns det något värre än försäkringskassan?! Nej antagligen inte....

Först och främst väntar jag på pengar sen jag hade Mira hemma då hon var sjuk för över en månad sen, ett par tusen där. Sen väntar jag på pengar sen hon var sjuk i början av denna månaden... Och sist men inte minst borde jag fått 2500 kr i havandeskapspenning. Då är frågan, vad har jag fått utbetalt denna omgången? Jo, 335kr... Hur i helvete vill dom att man ska klara sig? Tur som fan att man inte är ensamstående, då hade man fan blivit utkastad.

Nej, tjock som man är (v.33 nu btw) och ont som man har av diverse foglossning så får man väl börja jobba igen om man ska klara sig... Fan inte klokt!


XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards