MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av MizzMilla - 2 oktober 2010 21:34

Idag har jag och Mira haft lite kvalitets-tid =) Vi har gått på Bo Ohlsson, inget vidare kul egentligen men Mira uppskattar det då dom har en stor leksaksavdelning, sen kom vi hem och mös och käkade lite godis, vilade middag en liten stund för att sen leka lite. Middagen idag blev lite improviserad, slutade med att vi hamnade på Ica och köpte en kräftbomb och en skink/rostbiff till mig och nu för en stund sen innan Mira somnade käkade vi lite glass med kiwi och vindruvor. Riktigt mumsigt.


         


Nu ska jag nog lägga mig på spikmattan en stund, ont i ryggen idag. Blivit mycket stoj och stim. Vikten börjar ta ut sin rätt också, i v.33 nånting och gått upp 10kg, undrar om det är mycket eller om det är normalt?


Nej godnatt till er alla!

XoXo/Milla


Av MizzMilla - 2 oktober 2010 14:07

Tjohopp! Ännu en vecka avklarad... För att inte avlida av tristess spenderade jag dagen igår åt bakning =) Till Miras stora förtjusning. När jag hämtade henne på dagis hade degen till lussebullarna jäst klart och det var bara att sätta igång. Men gud, jag gjorde 1½ sats och jag trodde aldrig att degen skulle ta slut. Jag och Mira höll på i en och en halv timme med att rulla lussebullar. Gott är det, men frågan är nu, ÄR DET VÄRT BESVÄRET?

Efter första tuggan säger jag som så här " Det knullar i munnen" Så jävla lätt värt allt besvär och lite till.

 

  

Lille-Bror var också med och bakade, hehe. Inte lätt att hålla magen ren när den är i vägen precis överallt.

 

Första omgången =) Underbara...


XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards