MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av MizzMilla - 22 oktober 2010 08:04

Kan man aldrig få bli frisk? Jag har fan vart mer eller mindre sjuk nu i över 2 veckor. Precis när sista snordroppen lämnat näsan vaknar med med hosta, hosta som håller på att slita upp lungor och diverse inälvor... Nej stryk det sista, det lät groteskt. Men fan så det känns. Börjar känna av min revbenskada jag drog på mig i mars på jobb också. Lagom kul nu när förlossningen närmar sig... :S


Igår var jag på Mvc och fick reda på att bebisen fixerat sig =) Hjärtljuden lät toppen och mina järnvärden var nästan godkända (första gången under hela graviditeten) Och jag hade gått ner 1 kg =) Det tyckte iofs inte barnmorskan om, men jag blev lite gladare varje fall. Hehe.


Igår var jag bjuden på Me&I party hos Marie, jätte söta barnkläder =) Även kläder för oss vuxna, men inte riktigt min stil. Massor av tunikor i alla möjliga färger och former. Jag beställde dock ett jätte gulligt set till Milo med pugs på ;) En tröja, ett par byxor och en scarf.


Nej nu ska jag hosta klart och snora färdigt sen ska Mira till dagis och jag har miljoner ärenden idag, så Malmö here I come!


  


Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards