MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av MizzMilla - 6 oktober 2010 19:01

Äntligen har jag klippt mig... :) Vågade dessutom klippa av nästan allt och det är så skönt att bli av med det långa tråkiga som bara hängde. Bild kommer imorgon, har inte orkat styla om det sen jag duschade för en stund sedan. Alla klipprester som låg i hårbottnen och ner under tröjan kliade så jag höll på att bli galen, hehe. Färgen ska vi ta tag i nästa gång och nästa gång blir ännu kortare också :D Lite i taget...


Bianka som äger Elegans ska ha lite av öppethus här i byn på Rydsgårds hus, det blir mingel-mat, stylingtips inför hösten, 20 olika modeller som ska klippas och stylas... Det kommer bli en trevlig dag. Så ni som har vägarna förbi Rydsgård den 24 okt titta gärna in =) 

På plats finns också Emma Jönsson som säljer sina änglar, vinsten går oavkortat till barncancerfonden.... Så snälla ni som besöker mässan, köp gärna en liten ängel.


XoXo/Milla

Av MizzMilla - 6 oktober 2010 10:30

Här kommer som lovat lite utvalda fynd från Gekås =) Jag känner mig faktiskt ovanligt pigg idag fast man gick runt där hela dagen igår. Skönt eftersom det händer en del idag, först ultraljud, sen frisören, en kvälls promenad med Marie och Selma och sist men inte minst en filmkväll med Robin :]


 

En Mötley tröja till mig som faktiskt gick runt magen


Och nu till några av Miras saker =)  

  Mysbyxor och tröja 

 En tunika och mysleggings

 Tröja och fler jeans leggings   

Puttenuttiga nattlinne   

 HelloKitty trosor  

 Men gladast blev hon nog över den här jackan :)

 Tröjor och lila jeansleggings

Hon fick själv välja kläder idag =)

  Måste ju bara göra lite reklam för min lilla bil ;) Den svalde sex stora gekåspåsar i bagaget, hehe. Inte illa alls.


Nu ska jag hämta upp sambon på jobb och pysa till MVC för ett litet ultraljud.

Ha en toppen dag!

XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards