MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av MizzMilla - 18 oktober 2010 23:18

  

Efter 3 perioder och cirka 3 minuters övertid lyckades Redhawks till slut vinna över Mora... En seger som satt väldigt långt in. Första perioden inledde dom starkt med 3-0, sen gick det bara utför (som vanligt när dom tror att de har segern inom räckhåll)

Men allt gick nästan bra till slut och de lyckades varje fall plocka 2 poäng...

Man kan ju inte säga annat än att det var en jävligt spännande match ;) Det var nära att jag födde vid ett par tillfällen. Hehe.


Dagen har vart helt ok faktiskt, dock inte hunnit så mycket som jag tänkte idag då jag stannade längre hos paps och Elisabeth =) Det har hänt både roliga saker idag och en väldigt tragiskt sak... Kommer uppdatera så fort jag vet mer och funderat lite...


Nej dags för sängen...

  


  

Av MizzMilla - 18 oktober 2010 08:16

Idag har min kära sambojävel bokat tid på banken, 9.30 dessutom för att prata pension... Vem bryr sig, den dagen jag går i pension finns det inga pengar kvar i detta landet ändå. Inte för att jag behöver oroa mig för det, finns inte så många som lever tills de går i pension ändå.

Nej, pension, vem brydde sig?! Roligare kan man ha en måndagsmorgon.


Ska köra till pappa sen och hämta min nya dammsugare :D :D :D :D KÄRLEK!

Hoppas helgen har vart bra för er alla!


  



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards