MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av MizzMilla - 23 oktober 2010 07:36

Vilken dag jag hade igår... En massa ärende att uträtta, fixa lite här hemma, ta Mira till tandläkaren för första gången, laga mat, åka iväg och få Mira klippt. När jag kunnat lugna ner mig lite efter en hel dags stressande, åkte jag och Mira och köpte lite godis för att sedan hälsa på familjen Ellberg =) Liam och Mira lekte jätte bra och länge. När vi väl kom hem stensomnade Mira i soffan. Hehe. En lång och halvt stressig dag för henne också.


    


Idag ska jag och Marie ta töserna till Kulhuset i Trelleborg =) Mira tyckte det var toppen kul sist, så hon kommer stortrivas denna gången när hon har lilla Moa med sig att leka med. Ska nog ta med min systemkamera idag så man får lite bättre bilder än sist.


Nej nu ska jag hoppa i duschen för att sedan köra ner och fixa lite nybakta bullar =) Mumsigt.

Ang min hosta så är den värre, eller var inatt varje fall. Knappt sovit en blund. Får hälla i mig lite te och honung till frukosten.

  

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards