MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av MizzMilla - 4 oktober 2010 18:23

Då var det snart dags för klippning igen... Som vanligt har jag absolut ingen aning om hur jag ska ha det. Funderar på att klippa av det lite (riskabelt jag vet) Men va fan det växer ju ut och ganska snabbt. Håret är dessutom ganska slitet.

Jag har haft nästan samma frisyr ett bra tag nu, eller bytat mellan tre stycken rättare sagt. Ibland längre, ibland lite kortare. Men nu vill jag ändra frisyr helt, dock behålla rock temat... Vill absolut inte ha en vanlig "svensson" frisyr.

Jag får kanske ge Bianka helt fria händer denna gången, brukar göra det, men det slutar ändå alltid med att jag får sista ordet ;) Vadå fria händer liksom.

      

Just nu har jag det som första bilden ungefär. Men får kämpa om jag ska resa tuppkammen...


Någon som har tips eller några roliga länkar man kan titta lite på? :]


XoXo/Milla


Av MizzMilla - 4 oktober 2010 14:58

Här kommer bebismagen i v.34 =) Tre veckor till, sen tycker jag lille-bror kan komma... Hehe. Tungt som attan nu faktiskt.


  


XoXo/Milla

Av MizzMilla - 4 oktober 2010 10:57

Det har egentligen inte hänt så mycket i helgen, ganska skönt på ett sätt man behöver slappna av ibland.

Det blev en liten shoppingtur med Mira i lördags =) Hittade inget speciellt men kul att komma ut lite bland folk. Man blir lätt lite av en enstöring när man går hemma rent ensam hela dagarna. På söndagen hamnade familjen i Malmö, då vi bestämt oss för att montera upp 32" tv:n på Miras rum och behövde ett väggfäste =) Gissa om hon blev glad?!

Söndagskvällen spenderades ihop med Robin, vi käkade lite på Max, inhandlade lite candy och tittade på en väldigt speciell film ;) Dock väldigt sevärd. "Lars and the real Doll"

Usch, man har mycket planerat i veckan, ultraljud, Gekås, frisörbesök, Volbeat-konsert och lite diverse målning här hemma. Hehe. Fullt ös!

 

Här kommer lite bilder från helgen...

  "Gå och lägg dig, dock Mira som hann först"

  "Spela död"

 "Rulla runt"

   "Ligg fint"

 "Visst är jag gullig?"

 

  "Mira säger hårdrock"

 Miras egna tv på rummet =)

   Lite mums på Max var en bra avslutning på helgen :]

 

XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards