MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av MizzMilla - 5 oktober 2010 20:57

Jodå, jag överlevde Gekås denna gången också =) Men det var precis. Jag tror aldrig att jag sett så mycket folk där uppe innan. Herre jävlar säger jag bara. Skulle alla köpgalna idioter vara där just idag?! Och jag kan inte fatta att folk åker upp nu för att köpa en massa julklappar och det är inte lite folk handlar heller. Såg en tanta med 3 kundvagnar proppfulla med leksaker... Hon hade nog många barnbarn. Hehe.

Det blev mest till Mira denna gången. En massa jeansleggings, en hellokitty jacka, massa trosor, några tröjor och lite pärlor. Kommer lägga upp lite bilder imorgon.

Lille-bror fick några bodys, ett spjälsängsskydd, overall , nappar, vantar och en mössa. Fanns dock inte så mycket till bebisar som jag trodde.

Det var dock en sak som irriterade mig jättemycket, just denna gång fanns där massor av kläder i min smak, massa nitar, bandtröjor och allt annat i rockväg. Tyvärr är man för tjock för alla ovan nämnda plagg just nu. Typiskt... Men om ett par månader är man nere på sin gamla vikt och kan shoppa lite igen. Lyckades dock hitta en snygg mötley crüe tröja i xl som passade magen bra :D


Har nog äntligen lyckats bestämma mig för ett namn till lille-bror =) Ska suga lite på karamellen nu i veckan så avslöjar jag det till helgen. Ultraljud imorgon btw, ska bli kul att se lillen igen...


Nu ska denna svensken slänga sig på soffan och få lite välförtjänad vila.


XoXo/Milla

Av MizzMilla - 5 oktober 2010 09:02

Usch, säger jag denna gång... Jag brukar gilla att gå runt på Gekås och shoppa lite, men nu när man är tjock och klumpig och har ont i fogarna m.m så känner jag inte lika mycket för det. Lär nog vara en del folk också, idioter som ska upp och köpa julklappar 3 månader innan jul.

Nej jag säger som jag sagt en gång tidigare "Gekås är guds straff till de giriga"



Nu ska jag ta en dusch och en kopp kaffe så kanske man piggnar till!

Wish me luck...

XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards