MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av MizzMilla - 28 oktober 2010 16:28

Oj, oj, oj. Jag var på bilprovningen för en stund sen med systers gamla ford "Bertil" Han är lite skabbig och ser inte mycket ut för världen. Men hör och häpna, han gick igenom med BLANKT papper! Besiktnings mannen sa "Fan den är ju i mycket bättre skick än den ser ut till att vara" ;)


Medans jag sitter här och fördriver tiden så halkade jag in på Idols hemsida. Jag är egentligen trött på allt som har med Idol och hela konceptet att göra. Men när man inte har något annat för sig om fredagskvällarna ändå så blir ju ändå likförbannat idol på tv:n här hemma. Det som chockade mig mest var att Jay ska sjunga en låt av Backstreetboys. Ja, ni hörde rätt, av alla gamla klassiker från 90-talet så har han valt en Backstreetboys låt. Men man ska inte ropa hej än, han lyckas säkert bättre med den än vad Backstreetboys själv gjorde.

 

Nej nu ska jag hämta syster på jobb, sen fixa med maten för att sedan bara försöka ta det lugnt. Hehe. Funderar dock på att baka lussekatter *dregglar* Finns det något godare än en nybakad lussekatt? Har klickat bilden på magen också. Slänger upp den sen ihop med lite bilder på Mira =)

  

Av MizzMilla - 28 oktober 2010 12:28

Vilken dag man har haft och än är den inte slut.

*Kl ringer 06.15

*Ger Mira frukost

*Halsar mitt fruktansvärda te *kräks*

*Hämtar syster

*Kör syster till jobb

*08.30 utvecklingssamtal på dagis (gick superbra)

*Kör och handlar (Willys o ÖoB)

*Skulle vart hos doktorn 11.30 (de ringde och ställde in)

*Fixat med maten inför kvällen


Och nu till det som komma skall:

*Jobba lite med pappersarbetet på jobb kl 13

*Besiktiga systers bil kl 15 (wish me luck)

*Hämta Mira

*Hämta syster

*Äta och sedan svimma av utmattning... Haha.


En liten hälsning till en underbar vän Peter =) Tack för att du hjälpte mig med headern! Jag tyckte den blev super bra... *puss kram*

 

  

 

 

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards