MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 1 november 2010

Av MizzMilla - 1 november 2010 12:55

Så fort man nämner Twiligt, New moon, eller Eclipse i rubriken ökar statistiken på bloggen med minst 50-100 klick, varför? Besatta fjortisar som bara måste läsa precis allt som går att hitta om denna överskattade film/bokserie? Jag har själv både läst böckerna och sett filmerna, men jag kan fortfarande inte förstå varför folk bli besatta? Är det för att skådespelarna i filmen är "såååååå heta" eller är det storyn om kärlek som övervinner allt som lockar? För det kan ju inte ha med det "välskrivna" maunset att göra för om man jämför filmerna med böckerna så är böckerna snäppet bättre... Men jag skulle aldrig få för mig att kalla dom bra. Många minuspoäng till Stephanie Meyer för att ha "slaktat" vampyrernas rykte för gott... Jag menar, vad var det för fel på Greve Dracula?! The one and only. Nej, efter hennes böcker är vampyrer nu ungefär lika läskigt som en golden-valp. TACK FÖR DETTA!

Twilight=Hjärndöd underhållning

 

  

 

 

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards