MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 4 november 2010

Av MizzMilla - 4 november 2010 20:41

Usch, detta måste vart den mest meningslösa film som någonsin gjorts... Jag hade hellre sett Twilight en gång per kväll i en hel månad än se denna film en gång till (och det säger inte lite) Jag tror jag skrattade 3 ggr på 1½ timme och jag var inte ensam, i salongen var tyst som i graven. Pinsamt. Långt ifrån vad jag väntade mig från denna film då Hangover var ruskigt rolig.

Eller så var det mitt humör det var fel på?!


  


Betyg: 1 hårdrocksnäve i luften


Men det var trevligt att hitta på något ihop med Marie =) Det får vi göra lite oftare tycker jag!


  

Av MizzMilla - 4 november 2010 14:34

Återigen har dagen bara rusat förbi... Vart tar all min så kallade "lediga tid" vägen? Mira ska lämnas kl 09.00 på dagis och hämtas 15.00 men timmarna där imellan känns som 30 minuter ibland. 

Jag har iofs fått en del gjort idag. Kontroll på mcv, storhandlat, sorterat skafferiet, slagit in de sista julklapparna, tvättat 3 maskiner tvätt och fått städat över lite här hemma.


Jag har även skaffat lite vuxen poäng idag... ;) Jag har nämligen lämnat in både barn och vuxenkläder i klädeskontainern nere i byn. Undrar hur många poäng det är värt? 5p kanske? Nästa vecka  ska jag börja räkna det jag gör och se hur många vuxenpoäng jag lyckas skrapa ihop. Hehe.



Ikväll blir det bio med Marie =) Ska se Due date, jag vet inte vad den handlar om, men det ser ut som en komedi varje fall...

  

 

Angående kontrollen på mvc så var allt bra, både med lillen och med mig. Mina järnvärde var kanske lite låga. Lille-bror är varje fall fixerad och färdig för att komma när som... Gärna idag, hehe. Börjar bli måttligt jobbigt nu.

 

Ha en förjävlig dag!

  



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards