MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 14 november 2010

Av MizzMilla - 14 november 2010 19:57

Då var denna dagen avklarad... Paps verkade att vara lite piggare idag och var lite mer med och sov bara tio minuter när vi va där. Kommer inte lille-bror

idag/i natt så ska jag ta dit Mira imorgon tänkte jag. Mira tjatar om att få träffa sin morfar hela tiden. Vet dock inte om jag vill att hennes sista minne

av morfar ska vara trött och jätte smal i en sjukhus säng. Men pappa vill så klart träffa henne.

 

Medans jag, Malin och vår morbror Benny var hos paps var Mira med

 Ronny och Rikky på kulhuset i Trelleborg och lekte av sig. Roligast hade nog Ronny ;)

    

    

 

 

Jag och Mira busade lite med kameran imorse

 

    

 

 

Här kommer lite bilder som Mira tagit med Rikkys gamla LG-telefon

      

 

Nu ska jag gå och lägga mig, rent slut. Man sover fan inte bra

när man är höggravid och gigantisk. Sen ligger man och funderar

på allt runt omkring. 

 

   

Av MizzMilla - 14 november 2010 09:46

Fars dag =)


Jag och Mira fixade smörgåstårta och han fick äta och

öppna presenter i sängen =)

Den bästa present hade väl vart om lille-bror bestämt sig för att

komma idag. För små-värkarna finns där, till och från hela tiden.


Jag och syster ska köra till sjukhuset och säga hej till vår paps senare också.


    



  

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards