MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 2 november 2010

Av MizzMilla - 2 november 2010 16:10

...ändå har det blivit väldigt mycket "julaktiviteter" under de senaste två dagarna. Igår åkte vi till Vellingeblomman och tittade på deras så kallade tomteby, fin utställning med miljoner tomtar. Mira uppskattade det jätte mycket =) Hennes ögon var stora som tefat hela tiden. Hehe.


              



Idag har jag spenderat dagen i säkert 15 olika butiker i Malmö för att jaga tag på klappar till alla ungar i släkten. Jag fick förvånansvärt tag i klappar till alla =) Så nu har en sten lyft från mitt hjärta och en sak mindre att göra innan lille-bror kommer. Nu är det bara några klappar till min egen tös och kommande bebis kvar.


  

Mira har fått välja inslagspapper, hehe. Inga tomtar på alls, hon måste

ha sin mammas gener :)



Mira har haft halloweenfest på dagis idag, så här "skrämmande" var hon

  



Ikväll bär det av till Malmö igen fast med Robin :D Vi

ska äntligen gå och se Paranormal Activity 2.

En uppdatering ang filmen kommer imorgon!


  

Av MizzMilla - 2 november 2010 07:59

Usch ja, jag vet... Rent för tidigt för att shoppa julklappar. Men kan man få det ur världen innan lilla-bror tittar ut hade det vart toppen. Jag har alltså 9 ungar att handla till. Lagom drygt. Speciellt när man inte riktigt vet vad de leker med eller vad de har hemma. Kan man vara tråkig och köpa presentkort till allihop? ;) Tänk vad smidigt det hade vart och så mycket tid man sparat. Inte för att jag har så mycket annat att fylla ut tiden med, men ändå. Hehe.

Ni har kanske några bra förslag på julklappar som man kan köpa till barn mellan 4 månader och 6 år. Min fantasi är så dålig.


Idag ska barnen på Miras dagis ha halloweenfest =)

Så här söt ska hon vara.

  

 

Hoppas alla får en förjävlig dag!

  

 

 

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards