MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 21 november 2010

Av MizzMilla - 21 november 2010 21:26

Kom på att det var evigheter sen jag lade upp lite pest eller kolera här =)

 

  • Du måste döpas varje morgon eller konfirmeras varje lunch?
  • Att alltid vara extremt berusad eller extremt bakfull?
  • Vara personen som förintade Facebook eller google?
  • Vara en känd porrskådespelare eller Mona Sahlin?
  • Ingen mobil eller ingen dator?
  • Ha Anna Anka som chef eller som mamma?
  • Vara intim med en sumobrottare eller med en albino?
  •  Vara besatt av Ullared eller tycka all mat är äcklig förutom rå tryffel?

 

 

Har kommit över en I-phone4 och än så länge hatar jag den... Det enda som jag tycker om med den är Angry Birds och Angry Birds halloween ;) Man kan lägga ner timmar på dom spelen. Men annars är jag nog ett ganska inbitet Ericsson fan <3 trots alla småfel det finns på dom.

 

Håll nu tummarna för att bebis kommer inom det närmsta, för jag är ruskigt trött på allt som har med graviditeter att göra nu.


  

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards