MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 22 november 2010

Av MizzMilla - 22 november 2010 16:00

     

Robin, Mira och Andreas igår när vi var i Skivarp och fixade Pias bil =)


Nu har det blivit vinter... En äkta skånsk vinter då vill säga.

Just nu är det 2,5+ och en helvetes massa regn och blåst.

Ruskigt kallt vill säga. Men enligt klart.se ska det bli snö här nere i Skurup

från och med onsdag. Men det tror jag på när jag ser det.  


Funderar på om man skulle ta ett varmt bad ihop med tösen innan man

börjar på maten, för fy vad man känner sig ruggig och genomkall *brrr*


XoXo/Milla



Av MizzMilla - 22 november 2010 10:10

Ensamheten är just nu min värsta fiende, en massa tankar, ångest och miljoner blandade känslor. Hålet i bröstet är som störst när man inte har någon i närheten, ingen som kan hålla ihop det och hålla tankarna borta.


Jag har en liten teori om varför lille-bror vill stanna i sin etta ett tag till och det är mitt psyke... Mycket orkar jag bära på, men att veta att alla bara väntar på mig och lille-bror det är jobbigt. För vi vill inte sätta något datum för begravning om ut i fall att jag skulle råka föda just då. Detta finns i tankarna hela tiden. Hela avskeds och begravnings-processen har liksom stannat upp och det är pga mig. Jag vet att alla förstår och hela det där tjafset, men det är ändå ganska jobbigt och man kan inte riktigt sluta tänka på det.


Nej jag får väl hitta något att göra här... Kanske ta en promenad nu när solen väl orkar titta fram, sortera lite papper och kvitton, städa någonstans i huset, laga en massa mat och frysa in eller kanske gå igenom bb-väskan en sista gång.


XoXo/Milla



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards