MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 16 november 2010

Av MizzMilla - 16 november 2010 13:07

Millas önskelista till mannen i rött ;)

(eftersom jag vet att tomten inte kommer till mig ändå kan man lika gärna ta i)


*En ny Fiat 500 (tycker dom är super söta)
*En massa pengar till tatueringar
*Ett stort objektiv till min kamera
*En resa till ett varmt soligt land :)
*En ny laptop
*En ny bra kameramobil
*Angry birds till i-poden


  


Jag går fortfarande och funderar på om det var ett misstag att ta med Mira till sjukhuset... Hon är fortfarande inte sig själv, tyst och ser så ledsen ut och kramar den stackars nallen hela tiden.


XoXo/Milla

Av MizzMilla - 16 november 2010 08:49

 Som ni kanske läste igår tog jag med mig Mira till sjukhuset för att hälsa på morfar... Men gjorde jag ett stort misstag?

Hon har sovit jätte dåligt inatt och vill absolut inte gå till dagis idag, utan bara klamrar sig fast vid mig. Nallen hon fick på sjukhuset igår av sköterskerna vägrar hon att släppa.

Nu kan man börja undra hur mycket hon förstår, hon är dock bara 3½ år gammal, men är det gammalt nog för att förstå vad som håller på att hända med morfar? Man kan även undra hur mycket hon snappar upp när vi andra pratar om det, fast hon verkar djupt försjunken i annat.

Ibland önskar jag att man var tankeläsare...


  

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards