MizzMilla, nothing else matters

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Snö= tillbaka på jobb

Av MizzMilla - 24 november 2010 07:36

Igår spenderade jag dagen på jobb, krängde däck från kl 10-17.30 (och då hade det inte ens börjat snöa) Gissa om man var trött på kvällen?! Haha. Ont som satan i bäcknet hade jag med. Men man kan alltid hoppas på att allt jobb och alla rörelser sätter igång förlossningen, hehe.

Efter en bra natt med mycket sömn vaknade jag och tittade ut... SNÖ, kanske inte så mycket, men tillräckligt för att jag ska behöva jobba idag också *wiiii* Sen kan man ju undra vad som finns under snön? Jo, IS... Det regnade hela dagen här igår och inatt har den vart -4. Så jag antar att det är snorhalt och inget bra väder för min lilla Fiat punto ;) Tror jag låter den stå och lånar sambons Cheva istället =) För de har varken plogat eller saltat vägarna här...


Då var det bara en månad kvar till julafton *joy* Eller inte... Gillar inte julen, all stress och alla julsaker vart jävla år blir bara för mycket. Och julklappar? Varför? Räcker det inte med att träffa alla man tycker om och bara käka något gott ihop och bara mysa?


Nej nu ska tösen få frukost och jag ska försöka ta mig in i Fiaten, hehe... Wish me luck... ;)


  




 
 
ellinor - bf 18 november

ellinor - bf 18 november

24 november 2010 10:55

här är det oxå massa snö o is under det :P perfekt väder nu att åka i illfart till förlossningen haha :P kana hela vägen... :P

http://missemojse.bloggplatsen.se

 
ellinor - bf 18 november

ellinor - bf 18 november

24 november 2010 14:38

jo vi har oxå ca två mil till sjukhuset o bara motorväg :P fast de e nog mindre än 2 mil när ja tänker efter... joo inatt har jag haft en jävla "mensvärk" som strålat ut i ryggen o blodblandade flytningar.. så är väl slemmisen.. har du haft några känningar då?

http://missemojse.bloggplatsen.se

 
honesty

honesty

24 november 2010 16:23

Får gärna vara snö på backen istället för regn och blask.. Men snö"storm" kan det väl vara när man är inne :P Men mest av allt vill jag ha sommar nuuu :)

http://honesty.bloggplatsen.se

 
ellinor - bf 18 november

ellinor - bf 18 november

24 november 2010 17:59

jaa asså fy vad drygt det är när man bara känner lite då o då.. =/ man vill ju ha den stora smällen liksom :P

ahh skulle me vilja göra hinnsvepning men dom gör inte det här förrän man gått två veckor över tiden och ha nån bra anledning till de eller ngt... dryga jävlar :P

http://missemojse.bloggplatsen.se

 
ellinor - bf 18 november

ellinor - bf 18 november

24 november 2010 19:07

ja det e lite konstigt faktiskt... hehe jo men skönt att få det gjort ju =) roligare att sniffa bebis än att sitta med stor mage...

jag håller mig på mina stadiga 17 kilo här.. än så länge. du då?

http://missemojse.bloggplatsen.se

 
ellinor - bf 18 november

ellinor - bf 18 november

25 november 2010 08:30

ohh hur går det?? =) jag har oxå värkar, började vid halv 7 igår, sov mig igenom hela skiten och har PISSONT nu. ca 4 min mellan dem här

http://missemojse.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MizzMilla - 11 juni 2012 15:12

Jag råkar ha en biljett kvar till Nickelback i globen, ståplats! Köptes dyrt och säljes för samma pris :( Så 950 kr så är den din!     XoXo/Milla ...

Av MizzMilla - 13 april 2012 17:15

Nej, nu ger jag upp detta med bloggen. Som alla märkt har jag förlorat min känsla för bloggen. Jag kommer låta den vara kvar, men jag kan inte säga när jag är tillbaka. För tiden räcker helt inte till längre, heltidsarbete, två barn, träning och ett ...

Av MizzMilla - 18 mars 2012 21:05

Oj oj oj vad jag har missat att uppdatera er... Men så är det nu när man börjar arbeta igen efter mammaledigheten. Tiden räcker inte riktigt till. Såg att appen till bloggplatsen ÄNTLIGEN ska dyka upp. Känns som om uppdateringen kommer bli bättre då ...

Av MizzMilla - 23 februari 2012 21:05

Här kommer det ni alla väntat på... Bilder från Rammsteins konsert i Köpenhamn i tisdags. Jag tänker inte skriva mycket om denna show, mer än att den hade ALLT en konsert ska ha, vilket är: Skickliga musiker Mycket pyroteknik (dock inte lika myc...

Av MizzMilla - 21 februari 2012 14:32

Då lämnar snart jag och sambon Skåneland och beger oss till Köpenhamn för att se Rammstein =) Måste tacka mormor för att hon ställer upp och passa barnen här hemma ikväll fast de är kinkiga och förkylda.   Inskolningen för Milo började idag, allt...

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards