MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg under september 2010

Av MizzMilla - 6 september 2010 14:49


Hittade Volbeats nya... Ny för mig varje falll. Måste erkänna att jag blev lite besviken. Känns lite mjukare än vanligt. Hoppas att resten av låtarna pådet kommande albumet är lite hårdare.

Hittade dock en skönt kommentar under videon på youtube, Hehe.


"It sounds like Elvis Presley and Johnny Cash had a baby, and the baby was raped by Metallica and then gave birth to Volbeat - ROCK ON! - Den danske stolthed"

Av MizzMilla - 4 september 2010 06:48

När det gällde min dotters namn visste jag redan i sjätte månaden vad hon skulle heta... Det fanns inga tvivel alls. Men nu när det gäller lille-bror har jag inte den blekaste. Jag skulle gärna vilja ha ett ovanligt och kort namn till honom. Jag har några namn jag fastnat för, men inga med en så kallad Wow-effekt, hehe.

Snälla, några förslag vore trevligt =)


Mira är ruskigt förkyld idag och har hostat hela natten... Kl sex imorse gav vi upp våra försök att somna om denna soliga lördagsmorgon och sitter nu i soffan och myser till Nat geo Wild =) Mira älskar den kanalen, men vem gör inte det? Dom har underbara djurprogram. Nej åter till snoriga papper...


XoXo/Milla

Av MizzMilla - 3 september 2010 22:53

         

               

Av MizzMilla - 3 september 2010 21:55

Nu sitter man här nedbäddad i soffan med en ryslig förkylning och tycker sådär synd om sig själv.... Men vad fan är en liten futtig förkylning egentligen?! Här sitter jag i övrigt frisk och klagar på halsont och hosta när paps ligger på sjukhus och har gjort nästan hela sommaren och kämpar mot cancer... Snacka om att man kan vara jävligt egoistisk ibland.

Paps har blivit mycket sämre under den gånga veckan och operationen igår fick ställas in pga att han var rent för svag och antagligen inte klarat sig igenom den.

Hälsa på honom får jag inte heller göra, just pga av den här futtiga jävla förkylningen... Ser mörkt ut med sjukhusbesöken eftersom jag har lilla Mira på 3 år som under hösten nästan alltid har någon slags förkylning eller annan åkomma. FAN FAN FAN FAN. Hur kan en sjukdom gå så snabbt som cancer?

På bara ett par månader har paps gått från fullt frisk på 125kg till sängliggande på sjukhus med en massa morfin och väger runt 85kg?!


Från det tråikga till det roliga... Lillebror i magen verkar må toppen, aktiv är han varje fall. Är just nu i cirka vecka 29 (tror jag) Jag måste nog vara den enda gravida kvinna som har noll koll på veckorna. Hehe. Snart dags för ultraljud nr 2 varje fall och det ska bli spännande =) Har dock svårt att hitta på namn denna gång... Någon som har några trevliga och ovanliga namnförslag?


XoXo/MizzMilla



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards