MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av MizzMilla - 6 januari 2011 06:25

Ja, vad gör man när man har två morgonpigga barn... Jo,man går upp, gör STARKT kaffe och funderar på att göra scones då brödet ser lite halvtorrt ut. Milo vaknade vid  4 och somnade om vid 6, lagom då tösen vaknade.

*muttrar nåt ohörbart* Men bara att bita ihop, sova kan man göra när man är död. Sömn är överskattat! BTW, jag hatar Playhouse disney!


Nyårslöftena är fortfarande intakta! Lite stolt över Rikky faktiskt. Han har lyckats hålla sig borta från ciggen =) Ja, jag också för den delen, men det visste jag att jag kunde. Motionen går toppen. Bara efter dessa få dagar med långa snabba promenader mår man bättre och man känner sig mycket piggare trots all sömnbrist. Blir nog ingen runda idag däremot då det just nu är full snöstorm utanför fönstret. Eller jo det blir det ju, måste hämta bilen nere på verkstaden. Satte den där igår kväll efter jag tvättat och gjort den fin, man såg knappt bilen under allt salt. Men nu blev den fin och jag lämnade den där nere för torkning under natten så att bilen inte skulle frysa igen.


En sak till, någon som har några lätta, snabba recept på goda maträtter? Det blir ju att man är duktig och lagar mat varje dag nu, men fantasin börjar ta slut. Så alla ideér är välkomna =)


Nej dags att hälla kaffet i sig och vakna till lite!

Ha en trevlig dag gott folk...

XoXo/Milla


Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards