MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av MizzMilla - 20 januari 2011 15:34

Ja, alla kan vi göra misstag... Även Danne Stråhed själv. Hehe. Han lyckades på vår bensinstation fylla sin tank med bensin på sin diesel-kärra ;)

Sambon var snäll och tog på sig jobbet att tömma tanken, men tills den blir färdig är Stråhed fast med vår extra bil, hehe. En gammal men jävligt fräsch volvo 245... För er som inte vet driver jag och sambon en bilverkstad här i byn...

 

XoXo/Milla

Av MizzMilla - 20 januari 2011 09:15

Jag och sambon såg Salt med Angelina Jolie för några nätter sen... Det är många som sagt att den är ruskigt bra, men gud vad jag blev besviken. Hur som helst hoppas jag på en uppföljare för slutet var lite för öppet. Men jag kommer antagligen inte att se den ändå =P Något som jag reagerade starkt på var Angelina själv... HERREGUD vad äckligt smal hon är i denna film. Fruktansvärt att se. Hemskt när knotor och ben sticker ut på det viset... *blä*

 

  

(Bilden är lånad från google)


Nu är jag Mira-ledig tills imorgonkväll =) Lugnet har lagt sig över huset... Lite tomt här utan henne, men samtidigt skönt. Det låter kanske hemskt att man tycker det är skönt att lämna bort sitt barn, men tro mig... Det behövs ibland, man måste få andas lite och rensa huvudet.

Ikväll ska jag och Peter passa på att åka och titta på ett hus, mäklaren har stängt tills den 4 feb. Irriterande. Huset är intressant, men vi vet inte riktigt hur det ligger, så vi ska köra och slå ett öga ikväll :D Man är lite nyfiken eftersom huset har stora möjligheter för oss alla...

Från det ena till det andra sitter jag och lyssnar på P3:s morgongäng och gud vad jag skrattar, dom är fan inte kloka någonstans, haha.

 

Nej dags att få på sig kostymen och åka på begravning.

XoXo/Milla



Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards