MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av MizzMilla - 8 januari 2011 11:52

Då ska vi se om jag kan få rätt på dagarna här... (jag är förvirrad) Hehe. Natten mellan onsdag och torsdag var fruktansvärd, fruktansvärd på det sätt att jag fick mindre sömn än vanligt... På torsdags förmiddag ringer min "räddare i nöden" Marie och frågar om Mira vill komma ner och leka med Moa :D Gissa om jag blev glad, för det innebar en massa vila och sömn för mig. Det slutade varje fall med att Mira sov över hos Moa och jag hämtade inte henne förrän vid halv tolv på fredags förmiddag. Så ett STORT tack till Marie och Pierre :D


 Jag innan utgång, bry er inte om röran i badrummet i bakgrunden, inte orkat städa ordentligt där på ett par dagar. Iofs kanske ni inte hade lagt märke till det om jag inte nämnt det. *dumma mig* Hehe.

 Malin och Ronny på Pc. Visst ser Malin road ut, hehe. Hon fick agera fylletaxi ;)  


Så efter en riktigt god natts sömn bestämde jag mig för att följa med de gamla ut på fredagskvällen (med "de gamla" menar jag morsan, Lasse, Peter, syster och Ronny)  Vi började med att käka middag på Hamngatan 14, supergod mat. Jag valde friterad rödspätta *mums* Deras hallon cider var ganska god den med. Måste ju tillägga att jag inte druckit sen i feb/mars förra året. Så för mig var den cidern en halv orgasm ;) Efter Hamngatan blev det Pc där vi fortsatte att dricka lite. Tyvärr blev det knappt någon dans för min del, dj:n spelade bara pissmusik. Ja, pissmusik enligt mig varje fall. Bara dunka-dunka och hip-hop. Not my style at all! *kräks* Lyckades dock få honom att spela Final countdown med Europe och TNT med AC/DC. Det var vad han hade i "rock väg" Men efter ett antal cider och nån gajol snaps så stängde jag öronen, svalde min stolthet och skakade mina lurviga till några riktigt vidriga hip-hop låtar och sjönk så lågt att jag till och med dansade till nån trance/techno skit. Men det var en trevlig kväll med god mat och dricka =) Skönt att få komma ut lite och se lite folk. Måste ju tillägga att det var nästan samma gäng på Pc som för ett år sedan då jag var där sist. Haha.

Barnen var hemma med Rikky, har vant lilla Milo vid modersmjölksersättning fall i fall man måste lämna bort honom vid något tillfälle. Tur var det så man kunde följa med. Men det hade gått bra och barnen var snälla.


 Min lilla Milo =)


Nej, nu är det dags att leka lite mamma =) Milo ska bada och sen bär det av till affären för att köpa lördags-godis till Mira och coca-cola till mig!

Btw, snön är på väg att töa bort, skönt på ett sätt men väldigt tråkigt när det blir slaskigt och blött. Dimmigt och grått är det med.


 Klickade en bild från fönstret här... Som sagt, grått och trist.  


XoXo/Milla






Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards