MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av MizzMilla - 19 januari 2011 23:25

Då var det begravning för Dan imorgon kl 11.00 Jag vet inte riktigt hur "formellt" det är. Vissa har "ledig klädsel" men för det mesta ska man ha kostym eller liknande. Eftersom vi inte känner hans familj eller andra vänner så har vi noll koll. Men hur som helst så prövade jag min kostym idag (vad tänkte jag på?)

Jag är fortfarande lite för bred för mina gamla kläder... Typ 5cm för bred. Jag var tvungen att sjunka så lågt som att testa min sambos gamla kostym byxor, trott eller ej så satt dem perfekt! :D


För er som inte vet var Dan en vän till oss som alltid hjälpte till nere på jobb med småsaker som vi inte riktigt hann med allt från att tömma alla papperskorgar och fixa med  städningen till att köra och hämta reservdelar vi behövde. Han var lite som en "janitor" Han ställde alltid upp och hjälpte till så gott han kunde. Men cancern har nu tagit ännu ett liv.



  

Idag var jag och Milo på baby-massage :) Det var ganska mysigt och Milo älskade det. Kanske kan det vara för att han är ensam påg i en grupp med 5 flickor. Haha.

Imorgon efter dagis ska Mira åka till min moster och sova där, hon blev så glad. Hon älskar min moster och mina kusiner och har alltid super skoj när hon är där. Så det innebär lite barnfritt för mig och en liten chans att vila. Men som vanligt lär det väl bli mindre vila då man kommer på miljoner andra saker att göra som är lättare när man bara har ett barn hemma =P


XoXo/Milla


Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards