MizzMilla, nothing else matters

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av MizzMilla - 10 januari 2011 13:31

Eftersom alla de serier jag tittar på har uppehåll just nu, fan det lät som om jag följer många, 3 st är det varje fall. Jag fick varje fall ett tips om True Blood, ännu en vampyr serie *suck* Hur som helst så lovade tipsaren att den var mer "mogen" och att den var lite mer våldsam och mycket bättre än Vampire Diaries. Fine, jag som ändå går mammaledig har ju en del tid att fördriva så jag fick tag i säsong 1. Igår såg jag första avsnittet. Jag trodde först jag fått tag i nåt parodi avsnitt, men icke. Skådespelarna var dåliga, effekterna var katastrof och introt var hemskt. Jag kom på mig själv att skratta vid flera tillfällen och inte för att det var roligt utan för att det var så j'vla dåligt...

Hade man fortsatt att titta kanske det hade blivit något bättre, men man tycker ju att första avsnittet på en serie ska fängsla en ordentligt. Vilket denna serie misslyckades med totalt.


XoXo/Milla




Av MizzMilla - 10 januari 2011 08:55

För första gången har jag som alla vet biljett till Sweden Rock =) Har velat åka dit hur länge som helst... Och varje år har jag lyssnat och vart svartsjuk på alla som åkt dit och berättat hur sjukt kul det är =) I år är det min tur, men jag tycker att än så länge är det inte så jätte många band som tilltalar mig. Hoppas på fler bandsläpp snart...

Ozzy ska bli intressant att se =) Hoppas bara att han inte trillar av pinnen/sätter skorna innan dess.


Än så länge klara band:

 

Ozzy Osbourne
Judas Priest
Whitesnake
Rob Zombie
The Cult
Saxon
Joan Jett and the Blackhearts
Helloween
Styx
Mr Big
Molly Hatchet
Rhapsody of Fire
Clutch
Mustasch
Overkill
Destruction
The Haunted
The Damned
Buckcherry
Jason & the Scorchers
Electric Wizard
Moonspell
Agent Steel
Ghost
Dan Reed Band
Raubtier
Walter Trout
Groundhogs
Mason Ruffner
Fläsket Brinner
Rage (Akustiskt)

Jag tror att jag börjar bli "vuxen" Under den senaste veckan har jag börjat samla vuxenpoäng, hehe.

 

1. Jag har blivit en riktigt kaffejunkie

2. Jag får nu mera hem tidningen varje dag och jag chockar mig själv varje morgon genom att verkligen läsa den.

3. Jag har samlat ihop en massa kläder som ingen använder här hemma och skickat iväg till välgörenhet.

 

Undrar hur många vuxenpoäng dessa saker är värda?!

 

Ha en toppen måndag!

XoXo/Milla

Presentation

Omröstning

Vad dricker ni helst på puben?
 Öl
 Cider
 Snaps
 Drink
 Vin
 Läsk

Fråga mig

13 besvarade frågor

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards